הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/26/2006 8:03:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ידין חסון עם תוכן  יש לי אופניים בדיוק !
נושא: יש לי אופניים בדיוק ! תאריך: 11/26/2006 8:03:00 PM
מחבר/ת: ידין חסון

יש לי אופני כניסה מעולות !
לא מזמן השקעתי בהם בתחום של הנוחות ..
כיסא של WTB .. ופדלים של GT .. וידיות של ספיישל אייזד.
אם אתה מעוניין.
זה המסנג´ר שלי: [email protected]
ואת הפלאפון אני שולח לך בהודעה פרטית.



חזרה לפורום