טקסט הודעת פורום
| 11/26/2006 8:03:00 PM |
|
נושא: יש לי אופניים בדיוק ! תאריך: 11/26/2006 8:03:00 PM
מחבר/ת: ידין חסון
יש לי אופני כניסה מעולות ! לא מזמן השקעתי בהם בתחום של הנוחות .. כיסא של WTB .. ופדלים של GT .. וידיות של ספיישל אייזד. אם אתה מעוניין. זה המסנג´ר שלי: [email protected] ואת הפלאפון אני שולח לך בהודעה פרטית.
|
חזרה לפורום |
|
|