טקסט הודעת פורום
11/26/2006 9:11:00 PM
Shay Tina
תודה....
נושא:
תודה....
תאריך:
11/26/2006 9:11:00 PM
מחבר/ת:
Shay Tina
אבל הבן 11 הזה כבר פעמיים קיבל אופניים משומשות (גורלו של ילד סנדוויץ).
הפעם אני רוצה כבר לקנות לו משהוא חדש.
עוד אפשרויות???
תודה,
שי
חזרה לפורום