הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/26/2006 9:11:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Shay Tina עם תוכן  תודה....
נושא: תודה.... תאריך: 11/26/2006 9:11:00 PM
מחבר/ת: Shay Tina

אבל הבן 11 הזה כבר פעמיים קיבל אופניים משומשות (גורלו של ילד סנדוויץ).
הפעם אני רוצה כבר לקנות לו משהוא חדש.
עוד אפשרויות???

תודה,
שי


חזרה לפורום