טקסט הודעת פורום
| 11/27/2006 2:14:00 PM |
|
נושא: זה תלוי ... תאריך: 11/27/2006 2:14:00 PM
מחבר/ת: ידין חסון
הכול תלוי באיכות של אותו בולם .. מה הוא עבר .. יכול להיות שאתה צריך לנפח קצת .. לא יודע .. אבל יכול להיות שאם הזמן רמת הדחיסה שלו ירדה ...
|
חזרה לפורום |
|
|