נושא: איך להפוך את האופניים למהירות יותר? תאריך: 11/28/2006 5:33:00 PM
מחבר/ת: oren saadyan
היי לכולם!!! יש לי אופני ספשלייזד הרדרוק ספורט משודרגות (27 הילוכים LX מאחור מקדימה דאור) ,אני מרגיש שהאופניים קצת כבדות מבחינת התנהגות כביש- כלומר דרוש מאמץ כדי להגיע למהירות , והרכיבה מעייפת יחסית לאופניים אחרות. מה אני צריך לשדרג כדי להפוך את האופניים למהירות יותר בעיקר על כביש ללא השקעה כספית מסיבית? ד"א הצמיגים שלי הם 2.1 אינץ . תודה אורן
|