הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/28/2006 5:33:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  oren saadyan עם תוכן  איך להפוך את האופניים למהירות יותר?
נושא: איך להפוך את האופניים למהירות יותר? תאריך: 11/28/2006 5:33:00 PM
מחבר/ת: oren saadyan

היי לכולם!!!
יש לי אופני ספשלייזד הרדרוק ספורט משודרגות (27 הילוכים LX מאחור מקדימה דאור) ,אני מרגיש שהאופניים קצת כבדות מבחינת התנהגות כביש- כלומר דרוש מאמץ כדי להגיע למהירות , והרכיבה מעייפת יחסית לאופניים אחרות.
מה אני צריך לשדרג כדי להפוך את האופניים למהירות יותר בעיקר על כביש ללא השקעה כספית מסיבית?
ד"א הצמיגים שלי הם 2.1 אינץ .
תודה
אורן


חזרה לפורום