נושא: אופניים חדשות, עצה תאריך: 11/28/2006 7:59:00 PM
מחבר/ת: דני
היי, אני רוצה לשדרג את האופניים שלי, כרגע ברשותי GT AGRESSOR, הדגם הכי בסיסי של GT..
התקציב שלי הוא עד 2500 שח..
סגנון הרכיבה: ביום יום אני נוסע לצבא, שזה כ15 קילומטר לכל כיוון.. ומכיוון שאני תמיד מאחר, אני נוסע ממש מהר :dead:
בשישי שבת אני אוהב לצאת לשטח, ולעשות אימון יותר מעניין ואתגרי, אבל לא יותר מדיי טכני..
תודה!!
|