הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/28/2006 7:59:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דני עם תוכן  אופניים חדשות, עצה
נושא: אופניים חדשות, עצה תאריך: 11/28/2006 7:59:00 PM
מחבר/ת: דני

היי,
אני רוצה לשדרג את האופניים שלי, כרגע ברשותי GT AGRESSOR, הדגם הכי בסיסי של GT..

התקציב שלי הוא עד 2500 שח..

סגנון הרכיבה:
ביום יום אני נוסע לצבא, שזה כ15 קילומטר לכל כיוון.. ומכיוון שאני תמיד מאחר, אני נוסע ממש מהר :dead:

בשישי שבת אני אוהב לצאת לשטח, ולעשות אימון יותר מעניין ואתגרי, אבל לא יותר מדיי טכני..

תודה!!


חזרה לפורום