טקסט הודעת פורום
| 11/29/2006 11:55:00 AM |
|
נושא: מה זה טורבו CD תאריך: 11/29/2006 11:55:00 AM
מחבר/ת: ישראל ברון
בוקר טוב, בחיפושי אחר מסלולים באתר ראיתי שיש קבצים לתוכנה (או משהו כזה) בשם הנ"ל. אשמח לדעת במה מדובר וכיצד אני יכול להשתמש במידע הזה לתכנון מסלולים.
|
חזרה לפורום |
|
|