טקסט הודעת פורום
11/29/2006 1:02:00 PM
ישראל ברון
בעסה. אז צריך מכשיר GPS בשביל להבין את המסלולים
נושא:
בעסה. אז צריך מכשיר GPS בשביל להבין את המסלולים
תאריך:
11/29/2006 1:02:00 PM
מחבר/ת:
ישראל ברון
חשבתי שאפשר להסתדר גם בלי כרגע :(
חזרה לפורום