הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/29/2006 1:02:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ישראל ברון עם תוכן  בעסה. אז צריך מכשיר GPS בשביל להבין את המסלולים
נושא: בעסה. אז צריך מכשיר GPS בשביל להבין את המסלולים תאריך: 11/29/2006 1:02:00 PM
מחבר/ת: ישראל ברון

חשבתי שאפשר להסתדר גם בלי כרגע :(


חזרה לפורום