הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/29/2006 2:02:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ידין חסון עם תוכן  טורבו CD
נושא: טורבו CD תאריך: 11/29/2006 2:02:00 PM
מחבר/ת: ידין חסון

זאת תוכנה בעיקרון של ניווט.
איתה אתה יכול להכין קצבים ל GPS.
וגם אם יש לך מחשב נייד נגיד .. אז אתה יכול לחבר לו מלקט GPS ואז אתה רואה על הטורבו CD את הניווט שלך.


חזרה לפורום