טקסט הודעת פורום
| 11/29/2006 2:02:00 PM |
|
נושא: טורבו CD תאריך: 11/29/2006 2:02:00 PM
מחבר/ת: ידין חסון
זאת תוכנה בעיקרון של ניווט. איתה אתה יכול להכין קצבים ל GPS. וגם אם יש לך מחשב נייד נגיד .. אז אתה יכול לחבר לו מלקט GPS ואז אתה רואה על הטורבו CD את הניווט שלך.
|
חזרה לפורום |
|
|