טקסט הודעת פורום
| 11/29/2006 4:27:00 PM |
|
נושא: בולם rockshox psylo - בעיה בכיוון מהלך. תאריך: 11/29/2006 4:27:00 PM
מחבר/ת: אסי לוז
ברשותי בולם רוקשוקס psylo עם מהלך מתכוונן 85-125, נתקלתי בבעיה של חוסר אפשרות לכוון מעל 115מ"מ!? הוא פשוט נתקע ב115 ולא מסתובב יותר :( הכיוון חיצוני דרך U-Turn) סיבות/פתרונות!!?? תודה רבה
|
חזרה לפורום |
|
|