הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/29/2006 4:52:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אסי לוז עם תוכן  היבואנים של מניטו (נראה לי שזה מניטו?)
נושא: היבואנים של מניטו (נראה לי שזה מניטו?)  תאריך: 11/29/2006 4:52:00 PM
מחבר/ת: אסי לוז

הם מצמן ומרוץ , תיגש לחנות (דרך בגין ת"א) ותסתדר לך!! :)
http://www.matzman-merutz.co.il/category/suspensions


חזרה לפורום