הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/29/2006 7:45:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  סרג´יו - מיכ צ´רנוב עם תוכן  צריך עזרה: GT i-drive 3.0 2003
נושא: צריך עזרה: GT i-drive 3.0 2003 תאריך: 11/29/2006 7:45:00 PM
מחבר/ת: סרג´יו - מיכ צ´רנוב

הוצע לי דגם משומש במצב טוב, לפחות למראית עין ולאחר נסיעה קצרה.
המחיר עומד על 2000 ש"ח. זה נראה לי קצת גבוה, מה דעתכם ?
כמו כן הייתי רוצה לדעת מה אני צריך לבדוק באופניים לפני הקנייה.


חזרה לפורום