טקסט הודעת פורום
| 11/29/2006 7:45:00 PM |
|
נושא: צריך עזרה: GT i-drive 3.0 2003 תאריך: 11/29/2006 7:45:00 PM
מחבר/ת: סרג´יו - מיכ צ´רנוב
הוצע לי דגם משומש במצב טוב, לפחות למראית עין ולאחר נסיעה קצרה. המחיר עומד על 2000 ש"ח. זה נראה לי קצת גבוה, מה דעתכם ? כמו כן הייתי רוצה לדעת מה אני צריך לבדוק באופניים לפני הקנייה.
|
חזרה לפורום |
|
|