טקסט הודעת פורום
| 11/30/2006 12:15:00 AM |
|
נושא: לא תזונאי אבל... תאריך: 11/30/2006 12:15:00 AM
מחבר/ת: צחי פדידה
נראה לי הגיוני לקחת נראה לי 23+ גרם של תוסף חלבון (או שווה ערך כמו 100 גרם עוף) ואולי להוסיף גלוקוז (נגיד 2-3 כפות סוכר ענבים) ופחממות (כמו פסטה וכד´).
|
חזרה לפורום |
|
|