הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/30/2006 12:15:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צחי פדידה עם תוכן  לא תזונאי אבל...
נושא: לא תזונאי אבל... תאריך: 11/30/2006 12:15:00 AM
מחבר/ת: צחי פדידה

נראה לי הגיוני לקחת נראה לי 23+ גרם של תוסף חלבון (או שווה ערך כמו 100 גרם עוף) ואולי להוסיף גלוקוז (נגיד 2-3 כפות סוכר ענבים) ופחממות (כמו פסטה וכד´).


חזרה לפורום