הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/30/2006 10:24:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גדי אסתרין עם תוכן  עוד פרטים
נושא: עוד פרטים תאריך: 11/30/2006 10:24:00 AM
מחבר/ת: גדי אסתרין

מאיר שלום

אם גלגלי השיניים האחוריים (קסטה) מסתובבים, אז יש בעיה במנגנון. מכונאי טוב יוכל לבדוק האם זאת בעיה פתירה (ניקוי ושימון) או דורשת החלפת המנגנון ( עלול להסתיים בבניית גלגל על נבה חדשה)

אם הקסטה לא מסתובבת נתחיל מהתחלה:
1. שרשרת מתוחה, המעביר האחורי אמול לשמור על מתח קבוע בשרשרת.
2. האם זה קורה בכל שילוב הילוכים? שילוב של גלג"ש קטן מלפנים מומלץ רק עם ארבעת הגלג"ש הגדולים מאחור.
3. יתכן שחלק מגלגלי השיניים שחוקים- להחליף אותם.
4. שרשרת שחוקה - להחליף ולבדוק גם גלג"ש.



חזרה לפורום