הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/30/2006 10:31:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גדי אסתרין עם תוכן  זה בולם אלסטומר, לא אוויר- אין מה לנפח
נושא: זה בולם אלסטומר, לא אוויר- אין מה לנפח תאריך: 11/30/2006 10:31:00 AM
מחבר/ת: גדי אסתרין

אם זה באמת מטריד אותך, גש לחנות אמינה עם מכונאי טוב


חזרה לפורום