טקסט הודעת פורום
11/30/2006 10:31:00 AM
גדי אסתרין
זה בולם אלסטומר, לא אוויר- אין מה לנפח
נושא:
זה בולם אלסטומר, לא אוויר- אין מה לנפח
תאריך:
11/30/2006 10:31:00 AM
מחבר/ת:
גדי אסתרין
אם זה באמת מטריד אותך, גש לחנות אמינה עם מכונאי טוב
חזרה לפורום