טקסט הודעת פורום
| 11/30/2006 10:47:00 AM |
|
נושא: אם תוך דקת רכיבה לא הרגשת "בבית", אל תקנה!!! תאריך: 11/30/2006 10:47:00 AM
מחבר/ת: רועי
אני התחלתי עם 4500 ולפני שבועיים שכנעתי חבר להתחיל עם 4500 ןשנינו לא מצתערים. אופניים מעולות לכניסה, וחשוב לא פחות - הן מאוד סחירות ומאוד אמינות. :|
|
חזרה לפורום |
|
|