הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/30/2006 10:47:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רועי עם תוכן  אם תוך דקת רכיבה לא הרגשת "בבית", אל תקנה!!!
נושא: אם תוך דקת רכיבה לא הרגשת "בבית", אל תקנה!!! תאריך: 11/30/2006 10:47:00 AM
מחבר/ת: רועי

אני התחלתי עם 4500 ולפני שבועיים שכנעתי חבר להתחיל עם 4500 ןשנינו לא מצתערים. אופניים מעולות לכניסה, וחשוב לא פחות - הן מאוד סחירות ומאוד אמינות. :|


חזרה לפורום