נושא: האם לדעתכם שווה להשקיע בxc mishen תאריך: 11/30/2006 2:58:00 PM
מחבר/ת: avi peer
ברשותי אקס סי מישין מ2004 בולמים מעבירים שידרגתי כבר בעבר,האם כדאי לשדרג שילדה ? ולאיזה דגם?,רכיבת שבילים וסינגלים,האם מרידה ממשיכים לייצר את הדגם הזה?, לא ראיתי יותר בחנות החדשה בדרך פתח תקווה בתל אביב
|