הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/30/2006 11:54:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יוס י עם תוכן  הרעיון יפה אבל היישום קצת בעייתי
נושא: הרעיון יפה אבל היישום קצת בעייתי תאריך: 11/30/2006 11:54:00 PM
מחבר/ת: יוס י

ראשית, על מנת לבחון אופני 20" - 24" תצטרך בוחנים במידה הנכונה, כלומר, ילדים בגילאי 5-10. מטבע הדברים, כולם יהיו בעלי ניסיון מועט בענף ועם אוצר מילים מוגבל כך שלא נראה לי שניתן לייצר כתבה אפקטיבית.
מה שאפשר לעשות הוא להשוות מכלולים, איכות ייצור, עלויות וכו, ולשם כך סקר שוק יספיק.
לעיתים, ההחלטה על הדגם הרצוי תהיה תוצאה של אילוץ. במקרה שלי, לדוגמא, הבחירה נפלה על TREK (אופני 24" לילד בן 6-7)כיוון שמבנה השלדה של ה- GT, שנראו איכותיים יותר, הציב את האוכף גבוה מדי ואילו מבנה השלדה של ה- RALIGH בעייתי להעמסה על מתקן אחורי לרכב. (והיו כמובן ה- SPICIALIZED - מעוצבים, איכותיים אבל יקרים פי שניים מיתר הדגמים)
בהצלחה.


חזרה לפורום