טקסט הודעת פורום
| 12/1/2006 1:04:00 AM |
|
נושא: תקלה באופניים ישנות מאוד תאריך: 12/1/2006 1:04:00 AM
מחבר/ת: אליאור
יש ברשותי אופני דהר (DAHAR) מאוד ישנות שנפקו להו הנאבות בציר של הפדלים, הבעיה היא שכדי לפרק את הפדלים צריך לשבור איזה פין שם, יש למישהו מושג איפה ניתן להשיג חלקים ישנים כאלה??
|
חזרה לפורום |
|
|