הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/1/2006 6:42:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אסף פלג עם תוכן  ידית "שוט" לפתיחת קסטה- שאלה
נושא: ידית "שוט" לפתיחת קסטה- שאלה תאריך: 12/1/2006 6:42:00 AM
מחבר/ת: אסף פלג

אני מבין שהשרשרת הארוכה על הידית נועדה לתת "קונטרה" כשפותחים את האום של הקסטה, אך לא מצליח להבין מה עושה שם השרשרת הקטנה....
מי יודע?



חזרה לפורום