טקסט הודעת פורום
| 12/1/2006 6:42:00 AM |
|
נושא: ידית "שוט" לפתיחת קסטה- שאלה תאריך: 12/1/2006 6:42:00 AM
מחבר/ת: אסף פלג
אני מבין שהשרשרת הארוכה על הידית נועדה לתת "קונטרה" כשפותחים את האום של הקסטה, אך לא מצליח להבין מה עושה שם השרשרת הקטנה.... מי יודע?
|
חזרה לפורום |
|
|