טקסט הודעת פורום
12/1/2006 12:37:00 PM
דניאל כץ
מה עדיף Haro zero 8 2006 או Trek jack 2 ???
נושא:
מה עדיף Haro zero 8 2006 או Trek jack 2 ???
תאריך:
12/1/2006 12:37:00 PM
מחבר/ת:
דניאל כץ
לאורבן, דירט ג´אמפ ורכיבות AM (לא קיצוני כל כך..)
תודה,
דניאל.
חזרה לפורום