הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/1/2006 6:17:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שמוליק לבוביץ עם תוכן  לחצים בבולם
נושא: לחצים בבולם תאריך: 12/1/2006 6:17:00 PM
מחבר/ת: שמוליק לבוביץ

היי
מי יודע בדיוק כמה לחץ צריך להיות בבולם אחורי? יש גרסאות שונות,כמו משקל כפול 2 או משקל כפול 1 וחצי וכו´ חיפשתי דרך האינטרנט ולא מצאתי(אולי בגללי).
תודה :cool:



חזרה לפורום