טקסט הודעת פורום
| 12/1/2006 6:17:00 PM |
|
נושא: לחצים בבולם תאריך: 12/1/2006 6:17:00 PM
מחבר/ת: שמוליק לבוביץ
היי מי יודע בדיוק כמה לחץ צריך להיות בבולם אחורי? יש גרסאות שונות,כמו משקל כפול 2 או משקל כפול 1 וחצי וכו´ חיפשתי דרך האינטרנט ולא מצאתי(אולי בגללי). תודה :cool:
|
חזרה לפורום |
|
|