הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/2/2006 8:11:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אנונימוס עם תוכן  דפקים לאימון
נושא: דפקים לאימון תאריך: 12/2/2006 8:11:00 AM
מחבר/ת: אנונימוס

עפר/אלעד,
הורדתי את התכנה מהאתר וחישבתי את תחומי הדופק לפיה. חישבתי תוך התחשבות במשקלי וגילי וכן ללא התחשבות במשקל וכל התוצאות יוצאות פחות או יותר באותו תחום.

על פי החישובים השונים, בגילי, עוד מעט 49, אסור לי לחרוג מתחום דופק של 168/172 (תלוי בנוסחה של המחשבון).

ברכיבות שלי אני מגיע בקלות לדפקים של 168 ואף יותר מזה. ברכיבה ארוכה הדופק שלי שוכן אי שם בין 145 ל-155 למשך זמן רב וללא קושי מיוחד. ברכיבה אתמול הגעתי באחת העליות ל- 181 ולא חשתי שאני עומד לחטוף התקף לב ולהתפגר. נכון, עצרתי ונתתי לדופק לרדת לפני שהמשכתי.

אזי, או שהדופק המקסימלי שלי גובה בהרבה ביחס לזה שמחושב על ידי המחשבונים השונים, או שאני מתאמן ברמות דופק אסורות או שאני חריג. מה מבין אלה נכון לדעתכם?




חזרה לפורום