הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/2/2006 9:44:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דניאל דקל עם תוכן  מה רע במים+ תרכיז מיץ כגון פטל/ענבים...
נושא: מה רע במים+ תרכיז מיץ כגון פטל/ענבים... תאריך: 12/2/2006 9:44:00 AM
מחבר/ת: דניאל דקל

יש שם סוכרים בשפע, יותר טעים ממשקה איזוטוני והרבה יותר זול...


חזרה לפורום