טקסט הודעת פורום
| 12/2/2006 2:15:00 PM |
|
נושא: מהניסיון שלי...יש שלוש חנויות טובות תאריך: 12/2/2006 2:15:00 PM
מחבר/ת: baby x
אין סדר עדיפות...יענו רנדומלי כזה... ורטיגו-געש מוטואופן-נתניה א.ת. פולג GIANT בחדרה- אצל אלי
מבחינת שירות, תקבל שירות מצוין.אלה החנויות שאני לקוחה שלהן באופן קבוע.
|
חזרה לפורום |
|
|