הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/2/2006 2:15:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  baby x עם תוכן  מהניסיון שלי...יש שלוש חנויות טובות
נושא: מהניסיון שלי...יש שלוש חנויות טובות תאריך: 12/2/2006 2:15:00 PM
מחבר/ת: baby x

אין סדר עדיפות...יענו רנדומלי כזה...
ורטיגו-געש
מוטואופן-נתניה א.ת. פולג
GIANT בחדרה- אצל אלי

מבחינת שירות, תקבל שירות מצוין.אלה החנויות שאני לקוחה שלהן באופן קבוע.


חזרה לפורום