הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/2/2006 11:05:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יוס י עם תוכן  אתה רוכב XC ?
נושא: אתה רוכב XC ? תאריך: 12/2/2006 11:05:00 PM
מחבר/ת: יוס י

אם הכיוון שלך הוא יותר אגרסיבי, לך על משהו עם מהלך ארוך יותר.
אם אני זוכר טוב, מדובר בבלמי V ? קח בחשבון ששדרוג לדיסק לא משתלם אם הנאבות לא תואמות לדיסק.
עם ה FATTY אין לי היכרות.




חזרה לפורום