טקסט הודעת פורום
| 12/2/2006 11:05:00 PM |
|
נושא: אתה רוכב XC ? תאריך: 12/2/2006 11:05:00 PM
מחבר/ת: יוס י
אם הכיוון שלך הוא יותר אגרסיבי, לך על משהו עם מהלך ארוך יותר. אם אני זוכר טוב, מדובר בבלמי V ? קח בחשבון ששדרוג לדיסק לא משתלם אם הנאבות לא תואמות לדיסק. עם ה FATTY אין לי היכרות.
|
חזרה לפורום |
|
|