נושא: מה עם סוכר ענבים תאריך: 12/3/2006 7:17:00 AM
מחבר/ת: צחי פדידה
מה עם סוכר ענבים? אפשר לשלב אותו עם השתיה פשוט.
אני לא בטוח אבל שזה נכון להוסיף סוכר כלשהו בזמן הרכיבה מכיוון שזה נותן כח ואז יש נפילה.
אם אתם רוצים מתקון נחמד שהייתי משתמש בו, לקחת מלון ותמרים ולזרוק לבלנדר. יש לזה ערך גבוה, זה בטח כמו האיזוטוני. הייתי משתמש בזה בחד"כ אחרי האימון התנגדות ולפני שהימשכתי לאירובי.
|