נושא: ח´ברה - אתם מקצוענים שזה מפחיד ! תאריך: 12/3/2006 7:40:00 AM
מחבר/ת: אלעד פלטין --Momentum--
בתכל´ס... זה מאוד ארוך, אזי בואו וננסה לקצר. רוכבי עילית ברמת הרכיבה בארץ, לא צריכים לצרוך חלבונים (במקום, ניתן לאכול אוכל= מזון בריא !!!) אחרי אימונים עצימים במיוחד, למי שאין אפשרות להשלים באיזה סנוויץ´ טוב ובריא (אני מעדיף עם אבוקדו, קצת חמאה, חסה, עגבניית שרי חתוכה קטן קטן... (-::::..... ניתן גם לצרוך חלבון, אבל, מה שמאבד הגוף לאחר אימון, זה קודם כל נוזלים !!! ואח"כ פחמימות !! = דלק !!! בסוף-בסוף-אח"כ חלבון (פירוק של השריר). תוספי החלבון מעמיסים על הכליות בצורה לא בריאה. במידה ואתם ספורטאים חובבים (כולל מקצה אקספרט...) נסו להשתפר יותר באימונים והתאוששות ופחות בתוספים. תוספים מיועד לספורט הישגי בלבד, וצפונה, ע"פ עצות מתזונאי ספורט !!! (ולא תזונאי ספורט שמשווק תוספי תזונה....) תוספים מיועדים לכאלה שיש להם בעיות תזונה (רזים מידי/שמנים מידי) - יקבע ע"י תזונאי/פיזיולוג ספורט , או מאמן. וחאלס כבר עם השאלות האלה תרכבו , תהנו, תבלו ו.... שבוע טוב
(---:
|