נושא: דופק מקסימלי תאריך: 12/3/2006 1:01:00 PM
מחבר/ת: Offer Arbel
איציק, חישוב דופק מקסימום מתוך הנוסחאות אינו מדוייק. המחשבונים והנוסחאות מכוונים לאיזה ממוצע כללי שאינו נכון לכל אדם. אצלי המקסימום הוא 195 על בגיל 41. יש מבדקים עצמיים בקישור למטה - ישימים גם לרוכבים. חשוב שתמצא את הדופק המקסימלי שלך וחשוב יותר שתישאר בתחומי הדופק שאינם מהווים סיכון עבורך. העיקר - שלא תעמיס על עצמך יתר על המידה. להתראות בשבילי הר-חורשן, עפר ארבל
http://www.ayalot.com/modules.php?name=News&file=article&sid=269
|