הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/3/2006 7:35:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ידין חסון עם תוכן  מה אתם אומרים על ה GT chuker ?
נושא: מה אתם אומרים על ה GT chuker ? תאריך: 12/3/2006 7:35:00 PM
מחבר/ת: ידין חסון

שוות משהו ?
לדירט כמובן .. :confused:


חזרה לפורום