הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/3/2006 8:09:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צחי בר סלע עם תוכן  למה אסור?
נושא: למה אסור? תאריך: 12/3/2006 8:09:00 PM
מחבר/ת: צחי בר סלע

מי אמר? זה בהחלט אפשרי. (שמן מנוע : כדוגמת 10W40 , 20W50 או כל אחד ביניהם)
היכן הבעיה? שמן המנוע יחסית צמיג ואינו "מתייבש" כמו השמנים היעודיים. השרשרת כל הזמן רטובה משמן וצוברת לכלוך שבהזנחה יכולה להגיע לכמות נכבדה מאוד.
בנוסף, בנושא בלמי דיסק, מכיוון שהשמן לא מתייבש מייד לאחר השימון, בזמן נסיעה קפיצות השרשרת יכולות להתיז שמן על הדיסק.
לכן אם אתה משתמש בשמן מנוע:
1. דאג לניקיון תכוף.
2. שמן בעדינות מירבית ונגב היטב.

הערה: כמובן כמובן לא כולל מסירי חלודה למיניהם כדוגמת WD-40 אשר מורידים את החלודה, עם השמן והגריז במיסבים ויגרום לנזק עקיף.


חזרה לפורום