נושא: בחירה קצת קשה תאריך: 12/3/2006 8:54:00 PM
מחבר/ת: יוגב
לפני הכל: אני בטוח שאתה מתכוון לstumpjumper pro , נכון? לומר לך את האמת, הייתי הולך עליהם, אבל יש לי בעיה להמליץ לך, מכיוון שאיני יודע מאיפה תקנה אותן, אם תלך על זה.לגבי הסבר,דבר איתי במסנגר. לגבי הגיאנט- אופניים נחמדות מאד. מפרט לא רע בכלל, אבל אל תשווה לספשלייזד. הם טובים מאד( הסטאמפי), ביחוד עם בולמי fox ,ולא עם הבולמים שלהם או של fifth element (גרועים מאד- לא לנגוע!). אני, אישית, לא נוגע לא באלו ולא באלו. הייתי הולך על mongoos teocali elite ,אופניים ברמה גבוהה קצת יותר, עם מפרט חזק מאד.
|