הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/4/2006 2:54:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלון שומל עם תוכן  כשיש ספידומטר ופנס הם לא אמורים לעשות בעיות נכון?
נושא: כשיש ספידומטר ופנס הם לא אמורים לעשות בעיות נכון? תאריך: 12/4/2006 2:54:00 PM
מחבר/ת: אלון שומל

זהו שאצלי זה לא ככה יש לי ספידומטר VDO+5 ופנס TORCJ וכשמפעילים את שנהם ביחד מופע קסמים
מה אני אמור לעשות ואיך מוסיפים סרטון להודעה ???
זקוק לתשובות


חזרה לפורום