טקסט הודעת פורום
| 12/4/2006 2:54:00 PM |
|
נושא: כשיש ספידומטר ופנס הם לא אמורים לעשות בעיות נכון? תאריך: 12/4/2006 2:54:00 PM
מחבר/ת: אלון שומל
זהו שאצלי זה לא ככה יש לי ספידומטר VDO+5 ופנס TORCJ וכשמפעילים את שנהם ביחד מופע קסמים מה אני אמור לעשות ואיך מוסיפים סרטון להודעה ??? זקוק לתשובות
|
חזרה לפורום |
|
|