הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/4/2006 3:55:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אביב להט Cannondale עם תוכן  שלום דוד
נושא: שלום דוד תאריך: 12/4/2006 3:55:00 PM
מחבר/ת: אביב להט Cannondale

האופניים שמגיעות עם הבולם הזה יוצרות הרגשה של זנב קשיח למעשה הבולם נעול תמיד(מבלי שהרוכב נועל אותו) וכאשר הוא מקבל מכה הוא נפתח ובולם את המכה ככה אין איבוד כוח והואפניים יותר מהירות. בדגמים החדשים שמגיעים עם הבולם יש אפשרות לכיוון עוצמת המכה שהבולם ייפתח


חזרה לפורום