טקסט הודעת פורום
| 12/4/2006 5:48:00 PM |
|
נושא: האם כדאי לשדרג מזלג? תאריך: 12/4/2006 5:48:00 PM
מחבר/ת: ניר גולדהירש
ברשותי (2004)HARO XLS עם מזלג קידמי ROCK SHOX - JUDI 100M. האם כדאי לשדרג ל-MANITOU SPLICE COMP 130M תמורת 550 ש"ח. מה היתרונות, חוץ מהמהלך הגדול יותר. :confused:
|
חזרה לפורום |
|
|