טקסט הודעת פורום
| 12/4/2006 5:56:00 PM |
|
נושא: כן ... תאריך: 12/4/2006 5:56:00 PM
מחבר/ת: ידין חסון
MANITOU SPLICE COMP 130M הוא אחלה. ובמיוחד אם אתה משווה אותו לרוק שוק. גם יותר גדול .. וגם איכותי יותר ! אני אישית הייתי ממליץ לך להשקיע את ה550 ולהנות הרבה יותר.
|
חזרה לפורום |
|
|