הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/4/2006 5:56:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ידין חסון עם תוכן  כן ...
נושא: כן ... תאריך: 12/4/2006 5:56:00 PM
מחבר/ת: ידין חסון

MANITOU SPLICE COMP 130M הוא אחלה.
ובמיוחד אם אתה משווה אותו לרוק שוק.
גם יותר גדול .. וגם איכותי יותר !
אני אישית הייתי ממליץ לך להשקיע את ה550 ולהנות הרבה יותר.



חזרה לפורום