טקסט הודעת פורום
12/4/2006 5:58:00 PM
ידין חסון
אז ?...
נושא:
אז ?...
תאריך:
12/4/2006 5:58:00 PM
מחבר/ת:
ידין חסון
שווה לקנות אותם ?..
ונגיד לשפר לבולם יותר טוב .. בגלל ההפרש מחירים .. שהם זולים יחסית.
ואיך השלדה שלהם ?.. אמינה ?.. חזקה ?..
חזרה לפורום