הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/4/2006 5:58:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ידין חסון עם תוכן  אז ?...
נושא: אז ?...  תאריך: 12/4/2006 5:58:00 PM
מחבר/ת: ידין חסון

שווה לקנות אותם ?..
ונגיד לשפר לבולם יותר טוב .. בגלל ההפרש מחירים .. שהם זולים יחסית.
ואיך השלדה שלהם ?.. אמינה ?.. חזקה ?..


חזרה לפורום