נושא: לא כל כך בטוח שכדאי תאריך: 12/4/2006 6:12:00 PM
מחבר/ת: baby x
אם אתה מחפש מהלך גדול יותר, ישנן אפשרויות לא רעות מבית רוק שוקס (כמו הפייק לדוגמא), או להשקיע בפוקס ונילה משומש. המניטו ספלייס הוא לא הבולם הכי מזהיר בתחומו, ולא בטוחה שכדאי להשקיע עוד 550 שקלים עליו (לתחושתי עוד תמצא עצמך מחליף אותו די מהר.) יש את הניקסון של מאניטו, שמיובא על ידי מצמן שהם היבואנים של הארו, שיש לו שינוי מהלך אקטיבי...
שווה בדיקה
|