הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/4/2006 8:46:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  תום עם תוכן  בעיה באוזן ובמעביר.
נושא: בעיה באוזן ובמעביר. תאריך: 12/4/2006 8:46:00 PM
מחבר/ת: תום

שלום רב לכם.
לאחרונה יש לי בעיה חמורה באופנים. לפניי כשבועיים במהלך טיול (שטח כמובן) נשברה לי האוזן (החלק שמחבר בין המעביר לשלדה) אם ככה קוראים לזה. בטיול הנ"ל הייתה כמות בוץ לא קטנה ולכן שייכתי את הבעיה לבוץ.
לאחר תיקון האופניים נסעתי איתן טיול נוסף והכל הלך חלק, אבל לאחר מכן שוב פעם נשברה האוזן באותו מקום אבל הפעם בלי שום מאמץ יתר על האזור ובלי בוץ ובכלל בשטח מישורי.
אני חושש שיש בעיה גדולה, האם נתקלתם במשהו דומה? מה עלי לעשות? תודה מראש על התשובות. :((


חזרה לפורום