טקסט הודעת פורום
12/4/2006 9:46:00 PM
ישראל
בקשר לברקסים
נושא:
בקשר לברקסים
תאריך:
12/4/2006 9:46:00 PM
מחבר/ת:
ישראל
חבר´ה אני רוכב חדש , שאלה לי .
מזה קליפרים, רוטורים ???
טנקס לעונים לי ...
חזרה לפורום