נושא: כמה שאלות תאריך: 12/4/2006 10:15:00 PM
מחבר/ת: דרור סופר
אני הייתי בודק: האם יש אפשרות שהמעביר נכנס לכיוון השפיצים? האם יש לך נזק בגלגל? אולי שפיץ מתוח או עקום?
האם החלפת באוזן חדשה? אולי אוזן שיושרה ונחלשה?
האם המעביר תקין? אין בו תקלה או חוסר חופש?
האם השרשרת תקינה? האם כל הפלטות החיצוניות שבה ישרות ואין אחת בולטת מעט?
|