הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/5/2006 3:08:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שחר ל עם תוכן  סבל אחורי - תפיסה מוזרה
נושא: סבל אחורי - תפיסה מוזרה תאריך: 12/5/2006 3:08:00 PM
מחבר/ת: שחר ל

הנה תמונה של התפיסה המוזרה של הסבל האחורי שלי. משום מה ההברגה לסבל ממוקמת בין כל הדברים שיכולים להפריע באזור, ובעיקר כסנטימטר וחצי שקוע ביחס למוט המגיע מלמעלה. בתמונה אפשר לראות שהשתמשתי בבורג ארוך יותר כדי להגיע לשם. (הנעילה לא נובעת מהאום שמצולם על הבורג, אלא מהלחץ של סוף הבורג המצמיד את מוט הסבל לאופניים. האום נמצא שם רק כדי שהבורג לא יפול כשאני מפרק את הסבל)

רציתי לשאול אם מישהו נתקל בתפיסה המוזרה הזו ואם אני צריך לצפות לבעיות בדרך שלי.

Ironhorse Maveric disk 2007


חזרה לפורום