טקסט הודעת פורום
| 12/5/2006 10:40:00 PM |
|
נושא: Cannondale RUSH 400 תאריך: 12/5/2006 10:40:00 PM
מחבר/ת: ליאור ארבל
שלום, אשמח לקבל המלצות לגבי Cannondale RUSH 400. אני מתלבט בינם לבין GT iDrive 4 3.0 או GT iDrive 5 2.0. אבל הכי חשוב לקבל חוות דעת על ה- Cannondale RUSH 400. תודה.
|
חזרה לפורום |
|
|