נושא: חייב להבין ! אם משהו יכול לעזור .. תאריך: 12/5/2006 11:13:00 PM
מחבר/ת: ידין חסון
ראיתי בדגמים של ספיישלאייזד דגם שנקרא Epic. עכשיו .. הבולם האחורי שלהם .. הוא תפוס בצד אחד של הגלגל. ובצד השני הוא תפוס רגיל .. אם השילדה .. אז איך הבולם משמעותי פה ?.. מה הסיפור של זה חחח :confused: תודה מראש.
|