הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/6/2006 2:01:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  בני רצקין עם תוכן  מחוייבות החברה ללקוח
נושא: מחוייבות החברה ללקוח תאריך: 12/6/2006 2:01:00 AM
מחבר/ת: בני רצקין

האם מישהו משרת אותך ? (או האם מוכר האופניים מחוייב ללקוח).

קניית אופניים חדשים עבורי ועבור רבים הינה חוויה רגשית , הדמיון מקדים את המציאות , לובש ופושט, מותגים וצורות , צבעים וריחות , עליות וירידות , הרים וגאיות , עוד בטרם כף רגלנו דרכה בחנות.
פרט חשוב בסיפור , גובהי כ 2 מ´ .
ביולי השנה (2006) רכשתי אופניים מ DAA (PROPHET 1000 ) עם רכישת האופניים סוכם כי תבוצע הזמנה לסטם גבוה יותר .
נעשו מספר שיחות טלפון עם החנות במהלך השבועות הבאים , ומספר ביקורים פיזית בחנות.
לשאלה מתי יגיע החתן המיוחל נענתי בתשובה "כולם מחכים".
לאחר כחודש וחצי , לאחר שיחה בנושא הסטם , מתוך רצון למצוא פתרון עצמאי עם דרור סופר (אתר הרים) , קיבלתי אי מייל מדן אברמסון מנכ"ל DAA.
באי מייל ניכתב שידוע כי בצעתי הזמנה וכו´ , והאם אני יודע את מידותיו של הסטם , וכי לחברה כן חשוב לשרת את לקוחותיה.
בתשובה עניתי למר אברמסון שלא ידועות לי המידות אבל חשוב שהוא יגביה את הכידון.
נענתי שתבוצע הזמנה ע"י האחראית על החנות (אדווה).
עבר חודש נוסף ללא מענה מצד החנות (3 חודשים מאז רכישת האופניים). כתבתי למר אברמסון אי מייל ובו ציינתי את חוסר שביעות רצוני מדרך הטיפול של החברה בנושא. הצעתי 3 פתרונות:
1 מתן פתרון מיידי לבעיה (מצד החברה) , שיניח את הדעת.
2 החזר האופניים לחנות , קבלת החזר כספי תוך קיזוז תקופת שימוש.
3 מכירת האופניים בשוק החופשי , תוך הפסד כספי . (הפתרון הגרוע מבחינתי).
בנוסף ציינתי את חוסר יכולת החברה למכור מוצר המתאים ללקוח ,ובהמשך חוסר מוטיבציה לתקן את הטעות.
כתשובה מיידית , קיבלתי אי מייל ובו נאמר כי הפתרון בדרך , ותוך כשבוע הבעיה תיפתר.
לא היתה כל התייחסות כחודש וחצי. (5 חודשים מרכישת האופניים), שלחתי פקס למר אברמסון ובו כתבתי כי אני מרים ידיים לאור טיפולו (אי טיפולו) ואני מתעתד לפרסם את האופניים למכירה חופשית
כתגובה כתב מר אברמסון שהוא יצטער לשמוע אבל הוא יבין אם אמכור את האופניים באופן פרטי...
כנראה שזו המחוייבות של המנכ"ל הנכבד ללקוח .
השבוע הגיע אי מייל נוסף בו הועלתה הצעה של מר אברמסון להחליף את הבולם הקדמי באחד שיאפשר הגבהה נוספת 5 ס"מ , ובמידה והדבר מעניין אותי הוא יבדוק עבורי מה עלות הבולם...
מצידי הושב שהאופניים פורסמו למכירה.
תם ולא נשלם .
מסקנה ברורה , כאשר משקיעים באופניים סכום בן חמש ספרות , יש לבדוק היטב מעבר לשם המותג , מי המטפל , ואת רמת המחויבות ללקוח , עד כמה החלקים זמינים או יוצאי דופן.
אולי לנו כצרכנים יש מקום לקיים פורום , בו נעלה מיקרים כאלו ודומים.
אני סמוך ובטוח שהדבר יתרום לתודעת שירות גבוהה יותר.
בני רצקין. retzkin1@bezeqint.net






חזרה לפורום