הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/6/2006 8:46:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צחי בר סלע עם תוכן  מה, שיעור פיזיקה?
נושא: מה, שיעור פיזיקה? תאריך: 12/6/2006 8:46:00 AM
מחבר/ת: צחי בר סלע

הדרך הקלה:
תשב על אופניים כאילה. יש שקיעה (שיכוך). לכן אין חיבור קשיח גם אם זה נראה ככה.

הדרך הקשה:
פיזיקה, כוחות, מומנטים, מכניקה.... ותגיע למסקנה שזה עובד.


חזרה לפורום