טקסט הודעת פורום
| 12/6/2006 8:46:00 AM |
|
נושא: מה, שיעור פיזיקה? תאריך: 12/6/2006 8:46:00 AM
מחבר/ת: צחי בר סלע
הדרך הקלה: תשב על אופניים כאילה. יש שקיעה (שיכוך). לכן אין חיבור קשיח גם אם זה נראה ככה.
הדרך הקשה: פיזיקה, כוחות, מומנטים, מכניקה.... ותגיע למסקנה שזה עובד.
|
חזרה לפורום |
|
|