הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/6/2006 12:08:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צחי בר סלע עם תוכן  באמת מוזר
נושא: באמת מוזר תאריך: 12/6/2006 12:08:00 PM
מחבר/ת: צחי בר סלע

האמת, בכלל לא נראה שיש שם הברגה... אבל אם הבורג נכנס... :)

כמו שזה מחוזק, לי נראה שהאוזן של הסבל תתכופף, ובלי קשר שלא כדאי ליצור לחץ כזה על השלדה. אולי כדאי לשים צינורית מתכת על הבורג.


חזרה לפורום