טקסט הודעת פורום
| 12/6/2006 12:08:00 PM |
|
נושא: באמת מוזר תאריך: 12/6/2006 12:08:00 PM
מחבר/ת: צחי בר סלע
האמת, בכלל לא נראה שיש שם הברגה... אבל אם הבורג נכנס... :)
כמו שזה מחוזק, לי נראה שהאוזן של הסבל תתכופף, ובלי קשר שלא כדאי ליצור לחץ כזה על השלדה. אולי כדאי לשים צינורית מתכת על הבורג.
|
חזרה לפורום |
|
|