טקסט הודעת פורום
12/6/2006 11:05:00 PM
ליאור מוהבן
Maxxis High Roller 2.1
נושא:
Maxxis High Roller 2.1
תאריך:
12/6/2006 11:05:00 PM
מחבר/ת:
ליאור מוהבן
יש למישהו את הצמיגים האלו ?
איך הם בשטח ואיך בכביש ?
האם הם מתאימים כצמיג קדמי, אחורי או שניהם ?
תודה
חזרה לפורום