הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/6/2006 11:05:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ליאור מוהבן עם תוכן  Maxxis High Roller 2.1
נושא: Maxxis High Roller 2.1 תאריך: 12/6/2006 11:05:00 PM
מחבר/ת: ליאור מוהבן

יש למישהו את הצמיגים האלו ?
איך הם בשטח ואיך בכביש ?
האם הם מתאימים כצמיג קדמי, אחורי או שניהם ?
תודה


חזרה לפורום