הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/7/2006 10:19:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צחי בר סלע עם תוכן  אולי מהורהר
נושא: אולי מהורהר תאריך: 12/7/2006 10:19:00 AM
מחבר/ת: צחי בר סלע

"אולי" נסחפתי ( :cool: )
אבל בשביל זה שמתי את השורה הראשונה והאחרונה (ועוד אחת קצת לפני הסוף)

:cool: לא הזמנתי HITMAN.
:cool: לכל עודף אנרגיה יש את העלייה שלה... :D
:cool: גם אני אמרתי לשלוח גיליון (אחד) לכל כתובת. לא חשבתי לרגע לקפח אף אחד.
:cool: נכון שגם אלימות מילולית היא אלימות, אבל לא לבלבל עם ´ביקורת´. ( ;) )
:cool: גם ילד שקורא ביקורת יכול ללמוד ממנה. :p
:cool: ´פגיעה´ יכולה להיות גם "חבר שלא הספיק להרשם" לכל דבר.
:cool: תהנו - כמובן!!!! זו המטרה העילאית.
:cool: תנו להנות - לא לשכוח כמובן!!!! מטרת עזר למטרה העילאית.

(נלמד: פעם הבאה (בתקווה שלא יהיה צורך) ביקורת קומית :) )





חזרה לפורום