נושא: אולי מהורהר תאריך: 12/7/2006 10:19:00 AM
מחבר/ת: צחי בר סלע
"אולי" נסחפתי ( :cool: ) אבל בשביל זה שמתי את השורה הראשונה והאחרונה (ועוד אחת קצת לפני הסוף)
:cool: לא הזמנתי HITMAN. :cool: לכל עודף אנרגיה יש את העלייה שלה... :D :cool: גם אני אמרתי לשלוח גיליון (אחד) לכל כתובת. לא חשבתי לרגע לקפח אף אחד. :cool: נכון שגם אלימות מילולית היא אלימות, אבל לא לבלבל עם ´ביקורת´. ( ;) ) :cool: גם ילד שקורא ביקורת יכול ללמוד ממנה. :p :cool: ´פגיעה´ יכולה להיות גם "חבר שלא הספיק להרשם" לכל דבר. :cool: תהנו - כמובן!!!! זו המטרה העילאית. :cool: תנו להנות - לא לשכוח כמובן!!!! מטרת עזר למטרה העילאית.
(נלמד: פעם הבאה (בתקווה שלא יהיה צורך) ביקורת קומית :) )
|