טקסט הודעת פורום
12/7/2006 11:24:00 AM
בנג´י מלמד
מישהוא מבין היטב בשלדות?
נושא:
מישהוא מבין היטב בשלדות?
תאריך:
12/7/2006 11:24:00 AM
מחבר/ת:
בנג´י מלמד
בשביל דירט ג´אמפ, מה יותר עדיף: Kona Scrap, Da Bomb Spotnik, או Da Bomb Molotov? :confused:
חזרה לפורום