הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/7/2006 11:24:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  בנג´י מלמד עם תוכן  מישהוא מבין היטב בשלדות?
נושא: מישהוא מבין היטב בשלדות? תאריך: 12/7/2006 11:24:00 AM
מחבר/ת: בנג´י מלמד

בשביל דירט ג´אמפ, מה יותר עדיף: Kona Scrap, Da Bomb Spotnik, או Da Bomb Molotov? :confused:


חזרה לפורום