טקסט הודעת פורום
| 12/7/2006 1:51:00 PM |
|
נושא: חוות דעת מעולות ב- mtbr תאריך: 12/7/2006 1:51:00 PM
מחבר/ת: צחי בר סלע
http://www.mtbr.com/reviews/Freeride_Hardtail/product_123839.shtml
אם היתה חוו"ד אחת או שתיים אז הייתי לוקח בעירבון מוגבל.... אבל 50? (טוב, נו... 49)
|
חזרה לפורום |
|
|